داغونم...داغـــــــــــــــونـــــــــــ...




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





بهتراز اینم مگه میشه؟

ﺍﺯ ﻳﻪ ﺟﺎیے بہ ﺑﻌـﺪ بہ ﺧــﻮﺩﺕ میگے
❣ ❣ ❣ ﺍﺻـــﻠﻦ ﭼﻪ ﺩﻟﻴﻠــے ﺩﺍﺭ
ﻩ بہ ڪسے ﺑﮕـــﻢ ﺣــﺎﻟﻢ ﺑـــﺪﻩ ❣ ❣ ❣
ﺍﻭﻧــﺎ چیڪــار ﻣﻴﺘﻮنڹ ﻭﺍﺳـــﻢ ڪنڹ
❣ ❣ ❣ ﺟﺰ ﮔﻔـﺘﻦِ یہ ﺍﻟﻬـــے ﺑﻤــﻴﺮﻡ ❣ ❣ ❣
ﺟﺰ ﮔﻔـﺘﻦِ یہ ﻧﺎﺭﺍﺣــﺖ ﻧﺒﺎﺵ ﻣﻴﮕــﺬﺭﻩ ❣ ❣ ❣
ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ...

 

♥ೋღ T.T.M1380☃ღೋ

 

  



نظرات شما عزیزان:

simin
ساعت9:01---28 مهر 1394
گاهے فقط دلتـ ميخواهـد



زانوهايتــ را تنگــ درآغــوش بگيرے ...

گوشـہ ترين گوشـہ اے کـہ مے شناسے بنشينے

و فقـط نگاه کنے...

چقـدر دلت براے يکــ خيال راحت
تنگـــ مے شود...


simin
ساعت8:59---28 مهر 1394
وقتي دلتنگم

شهر بر شانه هايم سنگيني مي كند

در چشم هايم ديوار مي شود و در دلم رنگ و رنگ و رنگ.

دلم گرفته ست. به خيابان ميزنم. خيابان شلوغ است و سنگي.

پر از آدم هاي گيج و رميده از خويش

خوب حس ميكنم مثل آنهايم

اما غريبه با همه

نسيم مي وزد و نمناك ميكند صورتم را

سربه آسمان برمي دارم

حسوديم مي شود به آسمان

حتما كسي را دارد كه برايش اينگونه اشك ميريزد!

حسوديم مي شود به نسيم

چه راحت ميدود به اين سو وآن سو

هر جا كه مي خواهد

دلم بيشتر مي گيرد

بغض راه گلويم را مي فشارد

ميخواهم گريه كنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط T.T.M1380 در 20:18 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم